Rekisterikilvetön auto on seissyt pitkään samalla paikalla Itä-Tuirassa.
Kuva: Jarmo Kontiainen
Rekisterikilvetön auto on ollut usean vuoden ajan tienpätkän vierellä Itä-Tuirassa. Auto ja sen ympäristö ovat sotkuisia elintarvikepakkausten ja muiden jätteiden vuoksi. Kalevalle kerrotun tiedon mukaan hylätyssä autossa on asunut joku ihminen "ainakin vuoden", ja autossa käydään edelleen. Eräs ohikulkija sanoo nähneensä auton lähellä rotan.