Oulunseudun Osakesäästäjien puheenjohtaja Timo Levo.
Kuva: Jukka-Pekka Moilanen / arkisto
Nokian osake lähti tiistai-iltana jyrkkään nousukiitoon, kun amerikkalainen puolijohdeyhtiö Nvidia kertoi sijoittavansa Nokiaan vajaat miljardi euroa.
Mitä Nokia-uutisesta pitäisi ajatella, Oulunseudun Osakesäästäjien puheenjohtaja Timo Levo?
– Nokian kannalta tämä on myönteinen asia. Se osoittaa, että Nokia on teknologisesti kiinnostava yhteistyökumppani.
Kesällä on aikaa lukea!
Nappaa Kaleva Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_
Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa
Näköislehdet ja arkisto
Galleriat, videot ja live-lähetykset
Podcastit
Päivittäiset uutiset sähköpostiisi
Pelit ja koulutukset
Tilaajaedut