Oulun Sykkeli-kaupunkipyörien telineet on jo pakattuina Toppilassa kaupunkipyörien varastossa, josta ne kuljetetaan takaisin Puolaan.
Kuva: Linnea Ohtamaa
Oulun vaaleanpunaiset Sykkelit matkaavat rekoissa takaisin Puolaan Nextbike Polskalle (Ylen uutinen 5.2.). 10 vuodeksi tehty sopimus päättyi, kun Nextbike Polska pystynyt maksamaan Oulun kaupungille sovittua 800 000 euron vakuutta.
Tähänkö päättyi tarina kaupunkipyöristä Oulussa, Oulun kaupungin liikenneinsinööri Harri Vaarala?
– Ei se tähän pääty.