Mies mur­tau­tui ruu­vi­meis­se­lil­lä yri­tys­ti­loi­hin ja häk­ki­va­ras­toi­hin Oulussa – val­von­ta­ka­me­ra näytti reaa­lia­jas­sa, kuinka voro väänsi oven auki

Oulun käräjäoikeus antoi maanantaina tuomion jutussa, jossa vuonna 1985 syntynyt mies murtautui useisiin eri kohteisiin Oulussa vuonna 2020.

Esimerkiksi vapun tienoilla mies murtautui yhdessä toisen miehen kanssa oululaiseen asianajotoimistoon. He väänsivät oven lukituksen auki ruuvimeisselillä.

Miehet joivat toimistossa olleita alkoholijuomia. He anastivat tiloista muun muassa kännyköitä, tietokoneen ja kuulokkeet.

Tarjous vain nyt

Saat digin _maksutta_ 2 viikkoa

Ilmoita asiavirheestä