Mies kiih­dyt­ti reiluun yli­no­peu­teen hiih­to­lo­ma­lii­ken­teen kes­kel­lä

Sulat tiet ovat innostaneet kuljettajia liikenteessä, tiedottaa Oulun poliisi.

Poliisi valvoi sunnuntaina hiihtolomaliikennettä pääteillä aktiivisesti. Liikennemäärät olivat kohtuullisia, eikä isompia onnettomuuksia tullut poliisin tietoon.

Oulun pohjoispuolella nuori mies kiihdytti ajoneuvonsa moottoritiellä reilusti yli sallitun nopeuden. Hän ajoi poliisin tutkaan 150 kilometrin tuntivahdilla keskellä hiihtoloman paluuliikennettä.

Kuljettaja määrättiin ajokieltoon.

Kesällä on aikaa lukea!

Nappaa Kaleva Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_

Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa Näköislehdet ja arkisto Galleriat, videot ja live-lähetykset Podcastit Päivittäiset uutiset sähköpostiisi Pelit ja koulutukset Tilaajaedut
Ilmoita asiavirheestä