Kuva: Jukka-Pekka Moilanen
Merikosken voimalaitoksella oli keskiviikkona häiriötilanne, kertoo Oulun Energia. Patosilta suljettiin liikenteeltä, mutta avattiin jälleen keskiviikkoiltana.
Oulun Energian mukaan Merikosken voimalaitos on jälleen tuotannossa, mutta häiriön aiheuttaneen syyn selvitystä jatketaan.
Oulun Energian tuotantojohtaja Tommi Kantola kertoo, että kaikki kolme voimalaitoksen konetta menivät pois tuotannosta yhtä aikaa.