Maastoauton kuljettaja vietiin Ouluun sairaalahoitoon rajun ulosajon jäljiltä Siikalatvalla keskiviikkoaamuna.
Yksin autossa ollut kuljettaja menetti maasturin hallinnan Pasontiellä, ajautui ulos tieltä ja törmäsi latoon.
Päivystävä palomestari Markus Vehkaoja kertoo, että kuljettaja oli jäänyt puristuksiin autoonsa ja pelastajat leikkasivat auton rakenteita, jotta uhri saatiin ulos.
Paikalle hälytettiin lääkärihelikopteri sekä poliisi.
Kesällä on aikaa lukea!
Nappaa Kaleva Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_
Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa
Näköislehdet ja arkisto
Galleriat, videot ja live-lähetykset
Podcastit
Päivittäiset uutiset sähköpostiisi
Pelit ja koulutukset
Tilaajaedut