Maas­tu­rin kul­jet­ta­ja menetti autonsa hal­lin­nan ja törmäsi latoon Sii­ka­lat­val­la – vietiin sai­raa­la­hoi­toon

Paikalle hälytettiin myös lääkärihelikopteri.

Maastoauton kuljettaja vietiin Ouluun sairaalahoitoon rajun ulosajon jäljiltä Siikalatvalla keskiviikkoaamuna.

Yksin autossa ollut kuljettaja menetti maasturin hallinnan Pasontiellä, ajautui ulos tieltä ja törmäsi latoon.

Päivystävä palomestari Markus Vehkaoja kertoo, että kuljettaja oli jäänyt puristuksiin autoonsa ja pelastajat leikkasivat auton rakenteita, jotta uhri saatiin ulos.

Paikalle hälytettiin lääkärihelikopteri sekä poliisi.

Kesällä on aikaa lukea!

Nappaa Kaleva Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_

Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa Näköislehdet ja arkisto Galleriat, videot ja live-lähetykset Podcastit Päivittäiset uutiset sähköpostiisi Pelit ja koulutukset Tilaajaedut
Ilmoita asiavirheestä