"Meitä ei olisi ilman luontoa"
Metsät, suot ja tunturit ovat rakkaita, mutta luontoa on ympärillä myös puistoissa ja laiturilla.
Rita Pummila
16 vuotta
"Luonto ja luonnonmukaisuus ovat minulle tärkeä arvopohja. Ajattelen luontoa kaikissa tekemisissäni.
Olen harrastanut partiota pari vuotta. Sitä kautta luonto on alkanut kiinnostaa entistä enemmän.
Keski-Suomesta kotoisin oleva Rita Pummila kokee olevansa Rovaniemellä kaukana kotoa, koska pohjoisen metsät näyttävät erilaisilta kuin kotiseuduilla.
Kuva: Jussi Leinonen
Partiossa vietämme paljon aikaa luonnossa.