Lon­toos­sa ku­nin­kaan kruu­na­jai­sia seu­ran­neet ou­lu­lais­ano­pit ku­vai­le­vat tun­nel­man olleen kuin si­la­koil­la pur­kis­sa – selfiet ja nim­ma­rit jäivät saa­mat­ta, mutta vil­ku­tus­pai­kan kanssa kävi tuuri

Oulu
Ilmoita asiavirheestä