Lontoossa kuninkaan kruunajaisia seuranneet oululaisanopit kuvailevat tunnelman olleen kuin silakoilla purkissa – selfiet ja nimmarit jäivät saamatta, mutta vilkutuspaikan kanssa kävi tuuri Susanna Eksymä 20.5.2023 15:28 Forum24 Oulu Kirjaudu tai luo Kaleva Media -tunnus ja voit lukea tämän artikkelin ilmaiseksi Voit lukea kirjautumisen takana olevia sisältöjä Pääset kommentoimaan sisältöjä Saat oman nimimerkin LUO TUNNUS KIRJAUDU SISÄÄN Ilmoita asiavirheestä Forum24 Matkailu Lontoo Oulu Kuningas Charles Kruunajaiset