Viime viikonloppu oli kohtalaisen vilkas Oulun seudun yhteispäivystyksessä.
– Viikonloppuna näkyi tälle syksylle oikeastaan ensimmäisen kerran, että on liukasta, arvioi apulaisylilääkäri, vastuuyksikköpäällikkö Johanna Mäntylä OYSin päivystyksestä.
Hänen mukaansa ei voi sanoa kuitenkaan niin, että erityisesti liukkaista keleistä johtuneet tapaturmat olisivat ruuhkauttaneet päivystyksen.
– Potilaita oli laidasta laitaan kuten yleensäkin viikonloppuna.
Kesällä on aikaa lukea!
Nappaa Kaleva Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_
Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa
Näköislehdet ja arkisto
Galleriat, videot ja live-lähetykset
Podcastit
Päivittäiset uutiset sähköpostiisi
Pelit ja koulutukset
Tilaajaedut