Pelastuslaitos sai sunnuntaina illalla puoli kymmeneltä hälytyksen liikenneonnettomuudesta Sodankyläntiellä Ala-Nampan ja Yli-Nampan välillä.
Tila-auto oli jarruttanut väistäessään porotokkaa ja perässä ajanut linja-auto törmäsi tila-autoon. Linja-autossa oli tapahtumahetkellä 61 ihmistä ja tila-autossa kahdeksan, kertoo Lapin päivystävä palomestari Ville Rankinen.
Törmäyksestä ei aiheutunut loukkaantumisia. Pelastusviranomaisia ei lähetetty paikalle ollenkaan, ainoastaan poliisi käy tutkimassa tilanteen.
Kesällä on aikaa lukea!
Nappaa Kaleva Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_
Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa
Näköislehdet ja arkisto
Galleriat, videot ja live-lähetykset
Podcastit
Päivittäiset uutiset sähköpostiisi
Pelit ja koulutukset
Tilaajaedut