Lin­ja-au­to törmäsi ti­la-au­toon So­dan­ky­län­tiel­lä – kyy­dis­sä yli 60 ihmistä

Pelastuslaitos sai sunnuntaina illalla puoli kymmeneltä hälytyksen liikenneonnettomuudesta Sodankyläntiellä Ala-Nampan ja Yli-Nampan välillä.

Tila-auto oli jarruttanut väistäessään porotokkaa ja perässä ajanut linja-auto törmäsi tila-autoon. Linja-autossa oli tapahtumahetkellä 61 ihmistä ja tila-autossa kahdeksan, kertoo Lapin päivystävä palomestari Ville Rankinen.

Törmäyksestä ei aiheutunut loukkaantumisia. Pelastusviranomaisia ei lähetetty paikalle ollenkaan, ainoastaan poliisi käy tutkimassa tilanteen.

Kesällä on aikaa lukea!

Nappaa Kaleva Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_

Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa Näköislehdet ja arkisto Galleriat, videot ja live-lähetykset Podcastit Päivittäiset uutiset sähköpostiisi Pelit ja koulutukset Tilaajaedut
Ilmoita asiavirheestä