Elämäni koiranomistajana päättyi eläinlääkärin vastaanottohuoneen lattialla.
Tiesin kyllä, että aikaa ei enää ollut paljon. Kaksitoistavuotias koira on vanha. Silti loppu tuli yllättäen.
Eläinlääkäri kertoi vaihtoehdot. Niitä ei ollut monta. Soitin perheenjäsenille, että oli aika tulla jättämään hyvästit.
Lemmikistä luopuminen herättää voimakkaita tunteita. Itkin niin kovaa, että hävetti.
Oman reaktion rajuus järkytti.
Kesällä on aikaa lukea!
Nappaa Kaleva Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_
Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa
Näköislehdet ja arkisto
Galleriat, videot ja live-lähetykset
Podcastit
Päivittäiset uutiset sähköpostiisi
Pelit ja koulutukset
Tilaajaedut