Lasten luon­to­lei­ril­lä Ou­lun­sa­los­sa on pu­he­li­met kiel­let­ty – "En tykkää luon­nos­ta, mutta voisin oppia tyk­kää­mään"

Luontoliitto järjestää lasten ja nuorten luontoleirejä eri puolella Suomea. Osalle lapsista kolmepäiväinen leiri on ensimmäinen kosketus esimerkiksi huussiin ja tiskaamiseen.

Eemeli (vas.), Leo, Oskar ja Hugo kertovat leirillä olevan hauskaa.
Eemeli (vas.), Leo, Oskar ja Hugo kertovat leirillä olevan hauskaa.
Kuva: Tiina Wallin

Kaksitoista lasta temmeltää Koppanan leirikeskuksen pihamaalla Oulunsalossa. Luontoliiton järjestämä 7–12-vuotiaiden lastenleiri on alkanut vasta muutama tunti sitten, mutta lapset leikkivät keskenään kuin vanhat ystävykset. Heidän välittömyydestään voi ottaa mallia moni aikuinenkin.

Ihailtavaa on myös suoruus.

Tarjous vain nyt

Saat digin _maksutta_ 2 viikkoa

Ilmoita asiavirheestä