Oulun Energia tuottaa kaukolämpöä Toppilan ja Laanilan voimalaitoksilla. Kuvassa Toppilan voimalaitos.
Kuva: Jukka-Pekka Moilanen
Kylmä tammikuu on lisännyt kaukolämmön menekkiä oululaisissa kotitalouksissa. Ilmatieteen laitoksen niin sanottujen lämmitystarvelukujen perusteella lämmityksen tarve on ollut Oulussa tammikuussa 24 prosenttia suurempaa viime vuoden vastaavaan ajankohtaan verrattuna.
Kaukolämmön kova tarve on vaikuttanut luonnollisesti myös kansalaisten lämmityskustannuksiin.
Kesällä on aikaa lukea!
Nappaa Kaleva Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_
Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa
Näköislehdet ja arkisto
Galleriat, videot ja live-lähetykset
Podcastit
Päivittäiset uutiset sähköpostiisi
Pelit ja koulutukset
Tilaajaedut