Kuu­sa­mon psy­kiat­ri­nen osasto lak­kau­tet­tiin ja po­ti­laat lä­he­tet­tiin kotiin – Näin toimii tilalle tullut te­hos­te­tun avo­hoi­don yksikkö

Kuusamon psykiatrisen osaston sulkeminen ja palvelujen muutos kesällä jännitti etukäteen, sanoo vastuuyksikköpäällikkö Nina Säkkinen.
Kuusamon psykiatrisen osaston sulkeminen ja palvelujen muutos kesällä jännitti etukäteen, sanoo vastuuyksikköpäällikkö Nina Säkkinen.
Kuva: Jussi Väätäinen

Psykiatrinen osasto Kuusamon terveyskeskuksen kolmannessa kerroksessa suljettiin kesäkuussa. Osaston tiloissa aloitti uutena tehostetun avohoidon yksikkö, jossa on töissä kolme sairaanhoitajaa ja yksi lähihoitaja.

Entiset potilashuoneet on muutettu toimistohuoneiksi, joissa asiakkaita otetaan vastaan.

Tarjous vain nyt

Saat digin _maksutta_ 2 viikkoa

Ilmoita asiavirheestä