Lumen kajoa marraskuun pimeyteen
Säilölumesta tehty 1,7 kilometrin lenkki helpotti oululaisten hiihtohimoa talven alkajaisiksi.
Ensikertalaisille ladun löytäminen on hieman hakuammuntaa, vaikka edellisenä päivänä puhelimitse tavoitettu Oulun kaupungin ulkoliikuntapäällikkö Mika Puolitaival onkin opastanut suuntaamaan Virpiniemen hiihtokeskukseen Ylämajan tienoille.
Vaan ei olisi kannattanut hätäillä: hiihtomajan lähistöllä sijaitsevalla parkkipaikalla parveilee sen verran väkeä hiihtovetimet päällä ja sukset kainalossa, että paikan on oltava tämä.
Liisa Majuri riensi Virpiniemen ensilumenladulle perjantaiaamuna heti sen avaamisen jälkeen.
Kesällä on aikaa lukea!
Nappaa Kaleva Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_
Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa
Näköislehdet ja arkisto
Galleriat, videot ja live-lähetykset
Podcastit
Päivittäiset uutiset sähköpostiisi
Pelit ja koulutukset
Tilaajaedut