Hei Huolestunut äiti, joka kirjoitit nuoresi etäkouluahdingosta otsikolla ”Koulu on enemmän kuin opiskelupaikka” (Kaleva 31.1./Lukijalta).
Haluan kertoa sinulle, että meillä on samanlaista! Alakuloa ja ahdistusta oli nähtävissä jo viime keväänä, kesä meni paremmin ja lukion aloittaminen toi iloa elämään: uusi koulu, uudet kuviot, uudet kaverit ja ihan kaikki kiinnostava inspiroivat selvästi ensimmäisen jakson aikana.