Yleisö äänesti Oulun keskustan Kivisydämen vuoden parhaaksi pysäköintihalliksi.
Kivisydän sai 10 prosenttia annetuista äänistä. Toiseksi äänestyksessä ylsi Tampereen Finnpark Hämppi ja kolmanneksi Kuopion Toriparkki.
Suomen Vuoden Paras Pysäköintihalli 2025 -kilpailun järjesti Autoklinikka-yhtiöt.
Autoklinikan julkaiseman tiedotteen mukaan Oulun Kivisydäntä kehuttiin etenkin sen avaruudesta, rakenteesta ja sijainnista. Kivisydän sai myönteistä palautetta muun muassa tilavista parkkiruuduista, sähköautojen latausmahdollisuuksista ja puomittomasta sisään- ja ulosajosta.
Oulun pysäköinnin toimitusjohtaja Jouko Väänänen kertoo tiedotteessa, että vaikka halli on saanut vuosien varrella hyvää palautetta, tuli voitto silti yllätyksenä.
Kilpailu järjestettiin tänä vuonna ensimmäistä kertaa tällä viikolla vietettävän Pysäköintiviikon kunniaksi.