Ki­vi­sy­dän ää­nes­tet­tiin Suomen par­haak­si park­ki­hal­lik­si

Kivisydän avattiin Oulussa vuonna 2015. Parkkihalli kuvattuna arkistokuvassa heinäkuulta.
Kivisydän avattiin Oulussa vuonna 2015. Parkkihalli kuvattuna arkistokuvassa heinäkuulta.
Kuva: Teija Soini

Yleisö äänesti Oulun keskustan Kivisydämen vuoden parhaaksi pysäköintihalliksi.

Kivisydän sai 10 prosenttia annetuista äänistä. Toiseksi äänestyksessä ylsi Tampereen Finnpark Hämppi ja kolmanneksi Kuopion Toriparkki.

Suomen Vuoden Paras Pysäköintihalli 2025 -kilpailun järjesti Autoklinikka-yhtiöt.

Autoklinikan julkaiseman tiedotteen mukaan Oulun Kivisydäntä kehuttiin etenkin sen avaruudesta, rakenteesta ja sijainnista. Kivisydän sai myönteistä palautetta muun muassa tilavista parkkiruuduista, sähköautojen latausmahdollisuuksista ja puomittomasta sisään- ja ulosajosta.

Oulun pysäköinnin toimitusjohtaja Jouko Väänänen kertoo tiedotteessa, että vaikka halli on saanut vuosien varrella hyvää palautetta, tuli voitto silti yllätyksenä.

Kilpailu järjestettiin tänä vuonna ensimmäistä kertaa tällä viikolla vietettävän Pysäköintiviikon kunniaksi.

Mainos
Kalevan pelit

Pelaa Kalevan digitaalisia pelejä

Aivojumppaa tai rentoa ajanvietettä – tutustu peleihin ja löydä suosikkisi

Aloita pelaaminen
Ilmoita asiavirheestä