Jemina Kemppainen, Mark Ponce ja Tiina Koski kulkevat linjalla 52A Karjasillalle.
Kuva: Mikko Halvari
Vyöhykeuudistuksen jälkeen seutualueiden matkustajamäärien kasvu on lisääntynyt keskimäärin 15 prosenttiyksiköllä, joukkoliikennesuunnittelija Samuli Raninen kertoo.
Vyöhykeuudistuksen myötä matkustamisen hinta laski seutualueilla. Nykyisin vyöhykkeitä ei ole, ja aikuisen kertalippu maksaa 2,60 euroa koko OSL:n (Oulun seudun liikenne) alueella.
Kesällä on aikaa lukea!
Nappaa Kaleva Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_
Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa
Näköislehdet ja arkisto
Galleriat, videot ja live-lähetykset
Podcastit
Päivittäiset uutiset sähköpostiisi
Pelit ja koulutukset
Tilaajaedut