Pysäköintipaikkojen polanteet ja lumi vaikeuttavat pysäköintiä.
Kuva: Miika Yliniemelä
Palautetta aurauksesta ja muusta talvikunnossapidosta tulee Oulun kaupungille vuosittain, eikä tämäkään talvi ole poikkeus.
Kaupungin kunnossapitopäällikkö Risto Mattila kertoo, että palautteen määrä on ollut tavallinen.
– Talvet vaihtelevat. Riippuu keleistä, miten palautetta tulee. Talvella oli pitkä pakkasjakso, eikä lunta ollut paljoa.
Kesällä on aikaa lukea!
Nappaa Kaleva Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_
Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa
Näköislehdet ja arkisto
Galleriat, videot ja live-lähetykset
Podcastit
Päivittäiset uutiset sähköpostiisi
Pelit ja koulutukset
Tilaajaedut