Kaksi ih­mi­sis­tä tel­jet­tiin me­ri­kont­tiin Mu­hok­sel­la – poliisi tutkii tör­keä­nä va­pau­den­riis­to­na

Kaksi ihmistä teljettiin merikonttiin Muhoksella lauantaina iltapäivällä, kerrotaan Oulun poliisilaitokselta.

Rikoskomisario Nina Similä sanoo, että ihmiset olivat kontissa noin tunnin ajan eivätkä he olisi päässeet sieltä omin avuin pois.

Pelastuslaitos sai hälytyksen ihmisen pelastamisesta noin kello 15. Paikalle tulleet työntekijät auttoivat kaksikon ulos kontista.

– Kontti on ollut kuuma ja vesitiivis.

Tarjous vain nyt

Saat digin _maksutta_ 2 viikkoa

Mainos
Kalevan pelit

Pelaa Kalevan digitaalisia pelejä

Aivojumppaa tai rentoa ajanvietettä – tutustu peleihin ja löydä suosikkisi

Aloita pelaaminen
Ilmoita asiavirheestä