Kaksi ihmistä teljettiin merikonttiin Muhoksella lauantaina iltapäivällä, kerrotaan Oulun poliisilaitokselta.
Rikoskomisario Nina Similä sanoo, että ihmiset olivat kontissa noin tunnin ajan eivätkä he olisi päässeet sieltä omin avuin pois.
Pelastuslaitos sai hälytyksen ihmisen pelastamisesta noin kello 15. Paikalle tulleet työntekijät auttoivat kaksikon ulos kontista.
– Kontti on ollut kuuma ja vesitiivis.