Kaksi huu­mei­ta käyt­tä­nyt­tä kul­jet­ta­jaa py­säy­tet­tiin Oulussa

Poliisi otti kiinni kaksi huumeiden vaikutuksen alaisena autoillutta henkilöä Oulussa tiistaina, kerrotaan Oulun poliisilaitokselta.

Aamuyöllä noin kello 3.30 kaupungin keskustassa pysäytettiin henkilöauto, jonka kuljettajaa epäillään rattijuopumuksesta, huumausaineen käyttörikoksesta ja kulkuneuvon kuljettamisesta oikeudetta.

Muutama tunti myöhemmin henkilöauto suistui Kuusamontieltä Jäälin kohdalla. Poliisin mukaan autoa kuljettaneen henkilön epäillään ajaneen autoa huumausaineiden vaikutuksen alaisena. Kuljettajaa epäillään rattijuopumuksesta, huumausaineen käyttörikoksesta, liikenneturvallisuuden vaarantamisesta sekä kulkuneuvon kuljettamisesta oikeudetta.

Mainos
Kalevan pelit

Pelaa Kalevan digitaalisia pelejä

Aivojumppaa tai rentoa ajanvietettä – tutustu peleihin ja löydä suosikkisi

Aloita pelaaminen
Ilmoita asiavirheestä