Jää­ty­nyt meri hou­kut­te­li ul­koi­li­jat Nal­li­ka­riin – Tommi Lanton va­rus­tuk­seen kuuluu kui­va­pu­ku ja nas­ka­lit

Jään paksuus on Oulun merialueilla alle 15 senttiä. Kävimme katsomassa aurinkoisena talvipäivänä, onko sitä uskaltauduttu jo kokeilemaan.

Lauri Puro ja Siiri Niinimäki viettivät talvipäivää Nallikarissa luistellen.
Lauri Puro ja Siiri Niinimäki viettivät talvipäivää Nallikarissa luistellen.
Kuva: Mikko Halvari

Pakkassäät ovat tuoneet mukanaan jääkerroksen Oulun merialueille. Tiistaina iltapäivällä ennen auringonlaskua väkeä on jo uskaltautunut kokeilemaan Nallikarin jäätä.

Heidän joukossaan ovat luistimilla kulkevat Siiri Niinimäki ja Lauri Puro.

– Talvisin on hyvä viettää aikaa jäällä.

Kesällä on aikaa lukea!

Nappaa Kaleva Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_

Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa Näköislehdet ja arkisto Galleriat, videot ja live-lähetykset Podcastit Päivittäiset uutiset sähköpostiisi Pelit ja koulutukset Tilaajaedut
Mainos
Kalevan pelit

Pelaa Kalevan digitaalisia pelejä

Aivojumppaa tai rentoa ajanvietettä – tutustu peleihin ja löydä suosikkisi

Aloita pelaaminen
Ilmoita asiavirheestä