Iäkäs nainen kuoli kahden henkilöauton nokkakolarissa Kolarissa lauantaina. Onnettomuus sattui aamupäivällä valtatiellä 21 eli Pellontiellä yli 30 kilometriä Kolarin keskustasta etelään.
Poliisin mukaan onnettomuus tapahtui, kun pohjoisesta päin ajanut henkilöauton kuljettaja menetti autonsa hallinnan noin 80 kilometrin tuntivauhdissa. Auto ajautui vastaantulevien kaistalle ja törmäsi etelästä ajavan henkilöauton keulaan.
Etelästä tullutta autoa ajanut iäkäs naiskuljettaja kuoli tapahtumapaikalle.
Kesällä on aikaa lukea!
Nappaa Kaleva Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_
Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa
Näköislehdet ja arkisto
Galleriat, videot ja live-lähetykset
Podcastit
Päivittäiset uutiset sähköpostiisi
Pelit ja koulutukset
Tilaajaedut