Hy­vin­voin­ti­kes­kus­ten pal­ve­lui­ta su­pis­te­taan Oulussa koronan vuoksi

Oulun kaupunki supistaa hyvinvointikeskusten palveluja koronatilanteen vuoksi.

Koronan vuoksi hyvinvointikeskuksissa on jouduttu tekemään henkilöstösiirtoja, perumaan aikoja sekä supistamaan palveluja, kaupunki kertoo tiedotteessaan.

Huhtikuun alusta alkaen suljettuna ollut Sairaanhoitaja-chat pysyy kaupungin mukaan suljettuna vielä viikon 15 ajan (11.–17. huhtikuuta).

Mainos
Kalevan pelit

Pelaa Kalevan digitaalisia pelejä

Aivojumppaa tai rentoa ajanvietettä – tutustu peleihin ja löydä suosikkisi

Aloita pelaaminen
Ilmoita asiavirheestä