Pääkirjoitus: Joh­ta­jan yli­herk­kä nahka ei tar­vit­se eri­tyis­suo­je­lua

Kolumni: Eläin­har­ras­tuk­set kai­paa­vat puh­dis­tus­ta ja "gu­ru­jen" me­ne­tel­mien tiukkaa ar­vioin­tia

Jääkiekko: Kaleva sel­vit­ti, mistä Kärp­pien 2000-lu­vun poh­jois­suo­ma­lai­set ovat läh­töi­sin

Mainos: Jakajaksi Kaleva Mediaan kesän ajalle - tutustu ja hae tästä

Tilaajille

Ho­tel­leil­ta ha­lu­taan nyt elä­myk­siä ja per­soo­nal­li­suut­ta – bou­ti­que-ho­tel­lit sekä mi­ni­lo­mat ko­ti­kau­pun­gis­sa ovat nouseva trendi

Oulun torinrantaan nousevien uusien hotellien innoittamana Kaleva kysyi alan asiantuntijoilta, millaisia trendejä hotelliasumiseen on tulossa, ja millaisilla teemoilla matkailijoita houkutellaan Oulun nykyisiin ja tuleviin hotelleihin.

Yksi merkittävä tekijä hotellia valittaessa voi olla sieltä avautuva näkymä. Torinrannan tornihotellista voisi olla esimerkiksi tällainen.
Yksi merkittävä tekijä hotellia valittaessa voi olla sieltä avautuva näkymä. Torinrannan tornihotellista voisi olla esimerkiksi tällainen.
Kuva: Jukka-Pekka Moilanen

– Perinteisesti hotellin kolme tärkeintä menestystekijää ovat sijainti, sijainti ja sijainti, kertoo Lapland Hotels -konsernin toimitusjohtaja Ari Vuorentausta.

Lue Digiä 1 kk _vain 1 €_

Tutustu, voit peruuttaa tilauksen koska tahansa.