Liikenne: Jos Oulun Poik­ki­maan­tie pää­te­tään uu­dis­taa, töihin pääs­tään no­peas­ti

Taiteiden yö: Kahden in­to­hi­moi­sen tai­de­har­ras­ta­jan unelma täyttyy Tai­tei­den yönä, kun Gal­le­ria 33 avaa ovensa

Tilaajille

Ho­tel­leil­ta ha­lu­taan nyt elä­myk­siä ja per­soo­nal­li­suut­ta – bou­ti­que-ho­tel­lit sekä mi­ni­lo­mat ko­ti­kau­pun­gis­sa ovat nouseva trendi

Oulun torinrantaan nousevien uusien hotellien innoittamana Kaleva kysyi alan asiantuntijoilta, millaisia trendejä hotelliasumiseen on tulossa, ja millaisilla teemoilla matkailijoita houkutellaan Oulun nykyisiin ja tuleviin hotelleihin.

Yksi merkittävä tekijä hotellia valittaessa voi olla sieltä avautuva näkymä. Torinrannan tornihotellista voisi olla esimerkiksi tällainen.
Yksi merkittävä tekijä hotellia valittaessa voi olla sieltä avautuva näkymä. Torinrannan tornihotellista voisi olla esimerkiksi tällainen.
Kuva: Jukka-Pekka Moilanen

– Perinteisesti hotellin kolme tärkeintä menestystekijää ovat sijainti, sijainti ja sijainti, kertoo Lapland Hotels -konsernin toimitusjohtaja Ari Vuorentausta.

– Tietysti se riippuu asiakkaan käyttötarkoituksesta, mutta muodossa tai toisessa se nousee esiin.