Hen­ki­löau­to törmäsi lin­ja-au­ton kylkeen ohi­tus­ti­lan­tees­sa Suo­mus­sal­mel­la – kul­jet­ta­ja jatkoi mat­kaan­sa

Suomussalmella tapahtui sunnuntaina noin kello 20 henkilöauton ja linja-auton välinen kolari, kertoo Oulun poliisilaitos tiedotteessaan.

Henkilöauto oli lähtenyt ohittamaan Viitostiellä Piispajärvellä linja-autoa alueella, jossa nopeusrajoitus oli 80 kilometriä tunnissa. Oikealle lievästi kaartuvassa mutkassa henkilöauto osui linja-auton kylkeen. Tie oli tapahtuman aikaan jäinen.

Henkilöauton kuljettaja ei pysähtynyt tapahtumapaikalle, mutta poliisi tavoitti hänet myöhemmin. Kuljettajaa epäillään liikenneturvallisuuden vaarantamisesta.

Onnettomuudesta ei aiheutunut henkilövahinkoja.

Ilmoita asiavirheestä