Helle näkyy heti Oulun ja Nivalan ko­din­ko­ne­myy­mä­löis­sä: Kaup­po­jen mukaan tuu­let­ti­met ja il­mas­toin­ti­lait­teet melkein re­vi­tään käsistä

Lämmenneet säät ovat saaneet ihmiset kauppoihin hakemaan helpotusta. Kysyimme tiistaina Gigantista ja Veikon Koneesta, revitäänkö tuulettimet käsistä.

– Itse asiassa melkein voisi tuota termiä käyttää. Kyllähän niiden kysyntä lähti lämpenemään viikonloppuna ja se on räjähtänyt siitä eteenpäin, Oulun Gigantin myymäläpäällikkö Harri Luttinen sanoo.

Luttisen mukaan ihmiset ovat usein liikkeellä lyhyellä syklillä.

Tarjous vain nyt

Saat digin _maksutta_ 2 viikkoa

Ilmoita asiavirheestä