Wingerin anniskelurajoitukset ehtivät olla voimassa viikon ajan.
Kuva: Maiju Pohjanheimo
Pohjois-Suomen hallinto-oikeus on keskeyttänyt Lupa- ja valvontaviraston päätöksen rajoittaa Oulun keskustassa toimivan Winger-baarin anniskelua.
Hallinto-oikeus teki asiassa välipäätöksen perjantaina. Näin ollen anniskelu on sallittua Wingerissä jälleen kello 1.30 asti.
Lupa- ja valvontaviraston alkuperäisen päätöksen mukaan anniskelu oli mahdollista ainoastaan kello 9–22 välisenä aikana ravintolan toiminnasta väitetysti sen yläpuoliseen asuntoon aiheutuvan meluhaitan takia.
Kesällä on aikaa lukea!
Nappaa Kaleva Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_
Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa
Näköislehdet ja arkisto
Galleriat, videot ja live-lähetykset
Podcastit
Päivittäiset uutiset sähköpostiisi
Pelit ja koulutukset
Tilaajaedut