Sää suosii jäätelönsyöjiä tällä viikolla.
Kuva: Teija Soini
Huh, hellettä.
Lämpöaalto pyyhkäisee tällä viikolla Oulun yli. Joku hyppää viilentyäkseen Oulujokeen, toinen nauttii jäätelöannoksen torilla.
Testasimme Oulun keskustan pehmisvalikoimasta kuutta eri pehmistä, ja yllätyimme. Tarjolla on erikoisiakin makuja, ja annosten koossa paljon variaatiota.
Testaamassa mukana olivat toimittaja Venla Mattila, kuvaaja Maiju Pohjanheimo, toimittaja Mii Vuorensalmi, toimittaja Reetta Salmela ja kuvaaja Teija Soini.
Kesällä on aikaa lukea!
Nappaa Kaleva Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_
Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa
Näköislehdet ja arkisto
Galleriat, videot ja live-lähetykset
Podcastit
Päivittäiset uutiset sähköpostiisi
Pelit ja koulutukset
Tilaajaedut