Entinen hotelli hou­kut­te­lee lu­vat­to­mia kä­vi­jöi­tä Ou­lai­sis­sa – Ra­ken­nus on hen­gen­vaa­ral­li­ses­sa kun­nos­sa

Entinen Mesku-hotelli ja viereinen postin terminaali ollaan purkamassa. Sortumavaaran sisäksi rakennusten sisäilma on ihmiselle haitallista.

Hotellin ikkunoihin ja oviin kiinnitettiin tiistaina varoituskylttejä. Tekninen johtaja Ossi Laakso sanoo, ettei oman turvallisuuden takia saa mennä hotellin tai postiterminaalin sisätiloihin.
Hotellin ikkunoihin ja oviin kiinnitettiin tiistaina varoituskylttejä. Tekninen johtaja Ossi Laakso sanoo, ettei oman turvallisuuden takia saa mennä hotellin tai postiterminaalin sisätiloihin.
Kuva: Heli Nurkkala

Tyhjillään olevat ja käytöstä poistetut Mesku-hotelli ja postin vanha terminaalirakennus kiinnostavat Oulaisten keskustassa. Kaupungin omistamiin rakennuksiin on menty ilman lupaa sisälle.

– Rakennuksissa on käyty silminnäkijähavainnon mukaan.

Tarjous vain nyt

Saat digin _maksutta_ 2 viikkoa

Mainos
Kalevan pelit

Pelaa Kalevan digitaalisia pelejä

Aivojumppaa tai rentoa ajanvietettä – tutustu peleihin ja löydä suosikkisi.

Aloita pelaaminen
Ilmoita asiavirheestä