Asun­to­mes­sut toi lähes 7,7 mil­joo­naa Ouluun, vaikka kä­vi­jä­mää­rä jäi odo­te­tus­ta

Asuntomessut toi Oulun talousalueelle odotettua enemmän euroja. Rahaa käytettiin etenkin ravintoloihin, majoitukseen ja ostoksiin.

Asuntomessujen alkuun sattunut kova hellejakso sai monet oululaiset jättämään tapahtuman väliin.
Asuntomessujen alkuun sattunut kova hellejakso sai monet oululaiset jättämään tapahtuman väliin.
Kuva: Esko Jämsä

Asuntomessukävijät jättivät Oulun talousalueelle lähes 7,7 miljoonaa euroa. Rahaa käytettiin erityisesti majoitus-, ravintola- ja kauppapalveluihin.

Tiedot käyvät ilmi juuri päättyneen Asuntomessut Oulussa 2025 -hankkeen loppuraportista.

Asuntomessut Oulussa 2025 -hankkeen projektipäällikön Hanna Mattilan mukaan Oulun asuntomessujen kävijämäärä jäi odotettua pienemmäksi, mutta ylsi silti moniin muihin tavoitteisiinsa.

Kesällä on aikaa lukea!

Nappaa Kaleva Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_

Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa Näköislehdet ja arkisto Galleriat, videot ja live-lähetykset Podcastit Päivittäiset uutiset sähköpostiisi Pelit ja koulutukset Tilaajaedut
Ilmoita asiavirheestä