Asuntomessujen alkuun sattunut kova hellejakso sai monet oululaiset jättämään tapahtuman väliin.
Kuva: Esko Jämsä
Asuntomessukävijät jättivät Oulun talousalueelle lähes 7,7 miljoonaa euroa. Rahaa käytettiin erityisesti majoitus-, ravintola- ja kauppapalveluihin.
Tiedot käyvät ilmi juuri päättyneen Asuntomessut Oulussa 2025 -hankkeen loppuraportista.
Asuntomessut Oulussa 2025 -hankkeen projektipäällikön Hanna Mattilan mukaan Oulun asuntomessujen kävijämäärä jäi odotettua pienemmäksi, mutta ylsi silti moniin muihin tavoitteisiinsa.
Kesällä on aikaa lukea!
Nappaa Kaleva Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_
Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa
Näköislehdet ja arkisto
Galleriat, videot ja live-lähetykset
Podcastit
Päivittäiset uutiset sähköpostiisi
Pelit ja koulutukset
Tilaajaedut