Suomalais-ruotsalainen superyhtye Cemetery Skyline esiintyi ensimmäistä kertaa Oulussa lauantaina.
Kuva: Lassi Karvonen
Kaunis, kuuma kesäpäivä, aurinko paistaa siniseltä taivaalta. Luonnollisesti tällaiseen hetkeen kaipaa synkkiä, mustanpuhuvia säveliä.
– Soitetaanpa vähän masentavaa goottikamaa, laulaja Mikael Stanne vahvistaa.
Voi olla, että Qstockin kesäinen tunnelma vie ajatuksia erikoisiin paikkoihin, mutta Cemetery Skylinen goottirockissa ei ole mitään masentavaa.
Kesällä on aikaa lukea!
Nappaa Kaleva Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_
Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa
Näköislehdet ja arkisto
Galleriat, videot ja live-lähetykset
Podcastit
Päivittäiset uutiset sähköpostiisi
Pelit ja koulutukset
Tilaajaedut