Arvio: On­nis­tu­nei­ta sin­fo­nioin­te­ja tu­tuis­ta hi­teis­tä

Levyt

Mikko Alatalo: Se se on rokkii...ja sinfoniaa. Kapellimestari Jukka Myllys. Oulu Sinfonia. Kuopion kaupunginorkesteri. Suomi-Solistit.

Jos Se se on rokkii…ja sinfoniaa todellakin jää Mikko Alatalon viimeiseksi levyksi, komeampaa testamenttia ei voisi jättää.

Oulu Sinfonian ja Kuopion kaupunginorkesterin kanssa tehdyt versiot enimmäkseen Alatalon, Harri Rinteen ja vähän Juice Leskinen & Coitus Intinkin tunnetuiksi tekemistä klassikoista jytäävät sinfonisen jylhinä.

Kesällä on aikaa lukea!

Nappaa Kaleva Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_

Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa Näköislehdet ja arkisto Galleriat, videot ja live-lähetykset Podcastit Päivittäiset uutiset sähköpostiisi Pelit ja koulutukset Tilaajaedut
Ilmoita asiavirheestä