Kelo-rinteessä harjoiteltiin torstaina seuraavan päivän SM-kisoja varten. Osallistujia on noin sata.
Kuva: Henri Ruuska
Jouset natisevat ja ärräpäät lentelevät, kun maastopyörät iskeytyvät ilmalennon jälkeen maahan Kelo-rinteeseen aidatulla alamäkiradalla. Ambulanssia tarvitaan parin tunnin sisään kolmeen otteeseen. Moni muukin kaatuu, mutta selviää säikähdyksellä.
Meno on hurjaa, mutta se kuuluu asiaan, kertovat alamäkipyöräilyn eli downhillin SM-kisojen järjestäjät.
Kesällä on aikaa lukea!
Nappaa Kaleva Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_
Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa
Näköislehdet ja arkisto
Galleriat, videot ja live-lähetykset
Podcastit
Päivittäiset uutiset sähköpostiisi
Pelit ja koulutukset
Tilaajaedut