Oulun kaupunki on vuosia harjoittanut säästöihin perustuvaa politiikkaa. Pahiten tämä on osunut kaupungin omaan tuottavaan työhön. En väheksy kumppanuuteen perustuvaa tuotantoa, olen hakemassa oikeudenmukaista kohtelua.
Joulukuussa 2013 kirjoitin Oulun teknisen liikelaitoksen johtokunnalle. Osoitin kaupungin oman sähköasentajan palkasta ja sivukuluista aiheutuneiden kustannusten työnantajalle olevan ≤ 23,50 euroa tunti. Saman työn ostaminen ulkoa maksoi 50 euroa tunnilta.