Äiti ja tytär jou­tui­vat auton mukana veden varaan Ter­vo­las­sa – "Onni on­net­to­muu­des­sa mo­nes­sa­kin mie­les­sä"

Tervolan Ossauskoskella taukopaikalla pysäköitynä ollut henkilöauto lähti valumaan Kemijokeen.

Lapin pelastuslaitos sai hälytyksen tapauksesta noin kello 11.

– Äiti ja tytär olivat pysähtyneet tauolle ja äiti oli poistunut hetkeksi autosta. Äiti oli sitten havainnut, että auto lähtee valumaan kaltevalla tasolla. Hän oli kerennyt takaisin autoon, mutta auto valui liuskalta veteen, Lapin pelastuslaitoksen Lauri Manninen kertoo.

Tarjous vain nyt

Saat digin _maksutta_ 2 viikkoa

Ilmoita asiavirheestä