Tervolan Ossauskoskella taukopaikalla pysäköitynä ollut henkilöauto lähti valumaan Kemijokeen.
Lapin pelastuslaitos sai hälytyksen tapauksesta noin kello 11.
– Äiti ja tytär olivat pysähtyneet tauolle ja äiti oli poistunut hetkeksi autosta. Äiti oli sitten havainnut, että auto lähtee valumaan kaltevalla tasolla. Hän oli kerennyt takaisin autoon, mutta auto valui liuskalta veteen, Lapin pelastuslaitoksen Lauri Manninen kertoo.