”En minä paljoa pyydä; pieniä kouluja, lasten etua, niin ja että Oulun herrat eivät iskisi päätään pohjoisen betoniin”
Lasten tasa-arvon puolustaminen konsultteja vastaan tulisi olla jokaisen aikuisen tehtävä, myös johtavien virkamiesten ja poliitikoiden. Tulee väistämättä mieleen, kun katsoo viime vuosien kaavoituspolitiikkaa Oulussa, että onko osa virkamiehistä ja poliitikoista konsulttien ja gryndereiden asialla.