Prikkakeskus on tähän mennessä välittänyt yli 1,5 miljoonaa kiloa ylijäämäruokaa Oulun alueen toimijoille ja kotitalouksille. Arkistokuva vuodelta 2022.
Kuva: Jarmo Kontiainen
Ylijäämäruoan jakeluun keskittyvän Prikkakeskuksen toiminta vakinaistetaan osaksi Oulun kaupungin palveluja vuoden 2026 alusta. Päätös tehtiin kaupunginvaltuuston kokouksessa 8.12. osana talousarvion hyväksymistä.
Prikka kiertoon -hanke on kehittänyt keskuksen toimintaa vuodesta 2021 lähtien useiden peräkkäisten hankerahoitusten voimin.
Hyvää juhannusta!
Lue Kaleva Digiä _2 kk vain 9,90 €_
Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa
Näköislehdet ja arkisto
Galleriat, videot ja live-lähetykset
Podcastit
Päivittäiset uutiset sähköpostiisi
Pelit ja koulutukset
Tilaajaedut