Reilulla tuhannella Oulun Energia Sähköverkon asiakkaalla katkesi sähköt tiistaina iltapäivällä.
Katkos alkoi kello 17.10 Hintassa, Kynsilehdossa, Sammaltiellä ja Posanlenkillä.
Keskeytyksen piirissä oli 1 017 asiakasta.
Oulun Energian tiedotteen mukaan keskeytyksen aiheutti sähköasemalla lauennut katkaisija. Sähköt saatiin palautettua kaikille asiakkaille 15 minuutissa.