Muutoksen aika
Kolmikymppinen Jenna on käyttänyt huumeita yli 15 vuotta. Tässä jutussa rovaniemeläinen kertoo, mitä hän ajattelee huumeidenkäyttäjiä koskevasta keskustelusta ja miksi huumevalistuksessa mennään yleensä pieleen.
"Toukokuun huumekuolemat säikäyttivät. Päätin, että en osta enää mitään kadulta.
Kun kuolemista oli uutisoitu, luin keskusteluja Rovaniemen puskaradiosta. Ihmiset kommentoivat, että mitäs vetävät, luonnonvalinta ja kyllä luonto karsii.
Se on ihan hirveää, kun sanotaan, että se on luonnonvalinta. Että meidät halutaan pois.
Voit myös kuunnella jutun tästä: