Lukijalta
Mielipidekirjoitus

Var­mis­te­taan hyvät ja riit­tä­vät sote-pal­ve­lut – eri­tyi­ses­ti tulee tukea paljon pal­ve­lui­ta tar­vit­se­vien ja hei­kom­pi­osais­ten tar­pei­ta

Eläkkeensaajien Oulun piiri ry pohti syyskokouksessaan asioita, jotka liittyvät eläkkeellä olevien lähitulevaisuuden näkymiin.

Varmistetaan hyvät ja riittävät sote-palvelut nyt, kun kuukauden kuluttua siirrytään uuteen alueelliseen järjestelmään. Perustuslain mukaan julkisen vallan on turvattava jokaiselle sosiaali- ja terveyspalvelut ja edistettävä väestön terveyttä. Taloudellinen tilanne ei saa olla esteenä palveluihin hakeutumiseen. Tarvitaan lisää rahaa ja henkilökuntaa ikääntyvien hoivaan.

Tarjous vain nyt

Saat digin _maksutta_ 2 viikkoa