Uskonyhteisöt: An­ka­ras­ta us­kon­yh­tei­sös­tä nuorena eronnut ou­lu­lais­läh­töi­nen nainen muis­tut­taa hen­gel­li­sen vä­ki­val­lan olevan rikos

Kolumni: Kuka keksi laittaa kä­ve­ly­ka­dun pät­käl­le nop­pa­ki­viä? – Ou­lus­sa kyn­ne­tään epä­ta­sai­sia nop­pa­ki­vi­ka­tu­ja vielä pitkään

Luitko jo tämän: Hai­luo­toon suun­ni­tel­ta­vat sillat ja pen­ger­tie ovat to­teu­tu­mas­sa ilman min­kään­lais­ta va­lais­tus­ta

Tilaajille

Vanha Kaleva: Taksin katolla vilkkuu – kunhan saa pu­he­li­mel­la ti­lat­tua

Kaleva 20.8.1997 Suurin osa Oulun aluetaksin asiakkaista on tyytyväisiä taksin tilauksen sujuvuuteen. Näin ollen ei viime aikoina lehtien yleisönosastoissa näkyneille moitteille puhelintilauksen vaikeudesta löydy laajemmalti katetta.

Oulun aluetaksi Oy kyseli Oulun suurmessuilla mielipiteitä taksin tilausvälityskeskuksen toiminnasta ja yleensä taksiautoiluun liittyvistä asioista. Tutkituista tuhannesta vastauksesta 80 prosenttia piti tilausaikoja yleensä hyvinä tai kiitettävinä. Vain viisi prosenttia piti vastausaikoja huonoina.

Oulun aluetaksi aikoo silti lyhentää tilausaikoja.

Lue Digiä 1 kk _vain 1 €_

Tutustu, voit peruuttaa tilauksen koska tahansa.