Oulun valtuutettuja kiinnostivat maanantaina muun muassa joukkoliikenneasiat. Kuvassa vihreiden valtuutetut Elisa Hallapuro (vas.) ja Jenni Pitko.
Kuva: Jukka-Pekka Moilanen
– Tervetuloa Euroopan kulttuuripääkaupungin ensimmäiseen kaupunginvaltuuston kokouksen, kuulutti kaupunginvaltuuston puheenjohtaja Lauri Nikula (kesk.) maanantaina Oulun kaupungintalon valtuustosalissa valtuuston kokouksen avatuksi ja sai raikuvat aplodit.
Jos ei aplodeja niin ainakin muutamia innostuneita puheenvuoroja sai kohta numero kolme, hallintosäännön muuttaminen käsittely ja päättäminen.
Kesällä on aikaa lukea!
Nappaa Kaleva Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_
Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa
Näköislehdet ja arkisto
Galleriat, videot ja live-lähetykset
Podcastit
Päivittäiset uutiset sähköpostiisi
Pelit ja koulutukset
Tilaajaedut