Oulun kaupunginvaltuuston kokouksessa oli maanantaina uusi istumajärjestys. Nyt oli kapeammat penkkirivit pitkässä salissa, kun ennen oli leveät penkkirivit salin leveyssuunnassa.
Kuva: Pekka Peura
Oulun kaupunginvaltuusto kokoontui maanantaina toista kertaa huhtikuussa valitulla, paljon uusia valtuutettuja käsittävällä kokoonpanolla. Uutta oli myös, että valtuustosalin istumajärjestys oli pantu uusiksi.
Oikeastaan istumapaikat oli palautettu siten, missä suunnassa ne olivat ennen kaupungintalon remonttia.
Kesällä on aikaa lukea!
Nappaa Kaleva Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_
Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa
Näköislehdet ja arkisto
Galleriat, videot ja live-lähetykset
Podcastit
Päivittäiset uutiset sähköpostiisi
Pelit ja koulutukset
Tilaajaedut