Showpaini: Näin yli­opis­to­tut­ki­jas­ta kuo­riu­tuu yli­voi­mai­nen Va­lio­yk­si­lö

Sää: Kolea kesäsää vaihtuu ensi vii­kol­la läm­pi­mään

Huumeet: Kier­sim­me aut­ta­jien kanssa huu­mei­den käyt­tö­pai­kat Oulun kes­kus­tas­sa

Mainos: Tilaa tästä Kaleva Digi 13,90 €/kk

Tilaajille

Uusi brändi laa­jen­taa kuvaa Ou­lus­ta, arvioi pro­fes­so­ri: "Muut­kin kuin säh­kö­in­si­nöö­rit voivat löytää siitä it­sen­sä"

Brändiprofessori Saila Saraniemi katsoo, että Oulun uusi brändi pyrkii puhuttelemaan kaupunkilaisia entistä paremmin. Uuteen logoon kohdistunut naljailu voi olla brändille vain eduksi.

Oulun uuteen brändiin sisältyvä Asteen verran -ajattelu tavoittaa jotain oleellista oululaisuudesta, katsoo brändimarkkinoinnin professori Saila Saraniemi. Brändin toimivuuden kannalta ratkaisevaa on kuitenkin se, miten se käytännössä toteutuu kaupungin toiminnassa.
Oulun uuteen brändiin sisältyvä Asteen verran -ajattelu tavoittaa jotain oleellista oululaisuudesta, katsoo brändimarkkinoinnin professori Saila Saraniemi. Brändin toimivuuden kannalta ratkaisevaa on kuitenkin se, miten se käytännössä toteutuu kaupungin toiminnassa.
Kuva: Jukka Leinonen

Asteen verran parempi. Asteen verran luovempi. Asteen verran älykkäämpi. Asteen verran pölijempi.

Halutulla adjektiivilla täydennettävä Asteen verran -ajattelu eli Oulun uusi brändilupaus jäi päällimmäisenä Oulun yliopiston brändimarkkinoinnin professorin Saila Saraniemen mieleen, kun hän perehtyi Kalevan pyynnöstä Oulun uuteen brändikäsikirjaan.

Lue Digiä 1 kk _vain 1 €_

Tutustu, voit peruuttaa tilauksen koska tahansa.