Uk­kos­rin­ta­man sateet saivat Kemin kes­kus­tan kadut tul­vi­maan – yksi ra­ken­nus kärsi ve­si­va­hin­ko­ja

Ukkorintaman tuomat sateet nostivat vettä kadulle Kemissä tiistai-iltana.

Lapin pelastuslaitos sulki Marina Takalon kadun ja Keskuspuistonkadun liikenteeltä hetken ajaksi tulvivien katujen vuoksi.

Päivystävä palomestari Ville Rankinen kertoi aiemmin illalla, että pelastuslaitos aukoi alueella sadevesikaivoja. Liikenne saatiin palautettua keskustassa normaaliksi hieman kello 22 jälkeen.

Tulvimisen vuoksi yksi rakennus kärsi vesivahinkoja.

Kesällä on aikaa lukea!

Nappaa Kaleva Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_

Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa Näköislehdet ja arkisto Galleriat, videot ja live-lähetykset Podcastit Päivittäiset uutiset sähköpostiisi Pelit ja koulutukset Tilaajaedut
Ilmoita asiavirheestä