Ukkorintaman tuomat sateet nostivat vettä kadulle Kemissä tiistai-iltana.
Lapin pelastuslaitos sulki Marina Takalon kadun ja Keskuspuistonkadun liikenteeltä hetken ajaksi tulvivien katujen vuoksi.
Päivystävä palomestari Ville Rankinen kertoi aiemmin illalla, että pelastuslaitos aukoi alueella sadevesikaivoja. Liikenne saatiin palautettua keskustassa normaaliksi hieman kello 22 jälkeen.
Tulvimisen vuoksi yksi rakennus kärsi vesivahinkoja.
Kesällä on aikaa lukea!
Nappaa Kaleva Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_
Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa
Näköislehdet ja arkisto
Galleriat, videot ja live-lähetykset
Podcastit
Päivittäiset uutiset sähköpostiisi
Pelit ja koulutukset
Tilaajaedut