Tyr­nä­vän K-Mar­ke­tin uudet kaup­piaat ottivat heti käyt­töön koi­ra­kär­ryn – "Täm­möi­nen pieni ro­tu­koi­ra äkkiä va­ras­te­taan"

Tyrnävä
Suvi Väänänen on kaupassa koiriensa kanssa toista kertaa ja hyvin tyytyväinen uuteen käytäntöön.
Suvi Väänänen on kaupassa koiriensa kanssa toista kertaa ja hyvin tyytyväinen uuteen käytäntöön.
Kuva: Sami Aspelund

Tyrnävän K-Marketissa käy tätä nykyä myös nelijalkaisia asiakkaita. Suvi Väänäsen tehdessä ostoksia kärrystä kurkkii kaksi kaniinimäyräkoiraa.

Koirat ovat hyvin kiinnostuneita Väänäsen kärryyn laittamista tuotteista, mutta ne eivät näytä olevan moksiskaan uudesta ympäristöstä.

Tarjous vain nyt

Saat digin _maksutta_ 2 viikkoa

Ilmoita asiavirheestä