Pysäköinninvalvonnasta ja parkkikiekosta muistutetaan nyt Tupoksen ABC:n asiakkaita muun muassa ovissa olevin kyltein.
Kuva: Henna Lammi
Tupoksen ABC:llä alkoi helmikuun puolivälissä yksityinen pysäköinninvalvonta, joten huoltoasemalla kävijöiden pitää nyt käyttää parkkikiekkoa.
Miksi ABC:n pihalle on otettu käyttöön pysäköinninvalvonta, liikennemyymäläpäällikkö Sami Taimela?
– Pysäköinninvalvonta on otettu käyttöön, koska meillä on ollut etupihalla parkkeerattuna niin paljon autoja, että paikat ovat loppua kesken varsinkin sesonkiaikoina.
Kesällä on aikaa lukea!
Nappaa Kaleva Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_
Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa
Näköislehdet ja arkisto
Galleriat, videot ja live-lähetykset
Podcastit
Päivittäiset uutiset sähköpostiisi
Pelit ja koulutukset
Tilaajaedut