Keskeneräinen hotellityömaa torin laidalla turhauttaa.
Oululaisten mielestä kaupunki tarvitsee valmista torihotellia. Vierailijoille lisää hotellihuoneita, torille virkeyttä, lisää tilaa suurille ihmismäärille.
Uusi käänne puolivalmiin hotellin tarinassa selvisi tiistaina, kun Kaleva uutisoi torihotellin uudesta omistajasta ja rakennustöiden jatkumisesta.
Rakennustyömaan edestä verkkaisesti kävelevät oululaiset Mervi Huttunen ja Mikko Törmänen ovat seuranneet torihotellin rakennuttamisen käänteitä pidempään.
Kesällä on aikaa lukea!
Nappaa Kaleva Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_
Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa
Näköislehdet ja arkisto
Galleriat, videot ja live-lähetykset
Podcastit
Päivittäiset uutiset sähköpostiisi
Pelit ja koulutukset
Tilaajaedut